آریا و آوینا فرزندان من

بدون عنوان

1395/12/28 9:02
نویسنده : زهرا یوسفیان
14 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پروردگار یکتا

امروز 28 اسفند 1395 اولین پست خودم را در وبلاگ قرار میدهم

به سفارش دوست خوبم خانم فرهادی این وبلاگ رو طراحی کردم تا شاید گوشه ای از خاطرات خوب زندگی ام را در آن ثبت کنم.

یک سالی است که من  و دوستم تصمیم گرفته ایم پایان هر سال برنامه های سال قبل خود را نوشته و در آخر سال آنها را مرور کنیم که چقدر تحقق یافته است.

در پایان سال 94 با خواندن کتابی تصمیم گرفتم برای رسیدن به اهدافم آنها را بر روی کاغذ بیاورم. این کار باعث شد که در سال 95  اقداماتی را انجام دهم که تا کنون وارد آن نشده بودم:

در بعد ورزشی در رشته بدمینتون به حد مطلوبی رسیدم(البته نسبت به سن و سالم دیگه). همچنین شنای مقدماتی را با موفقیت گذراندم.(من از شنا کردن می ترسیدم. ولی به این ترس غلبه کردم)راضی

در بعد هنری وارد حیطه خیاطی شدم.(البته با ترس و لرز)ترسو

دوره بسیار مفید تجزیه و تحلیل صورت های مالی را گذراندم.(در موسسه عالی بانکداری با استاد زارع)آرام

من از خودم در سال 95 راضی بودم و نمره 17 از 20 به خودم می دهمراضی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)